06 April 2011

Banglow Kayangan Seksyen 12

Tepat pukul 1.00am. Cite punya cite kami cadang nak g carik hantu. After bincang baik punya nak kemana malam minggu lepas (02-04-2011). So kami sebulat suara putuskan nak ke Banglow Kayangan kat seksyen 12 Shah Alam. Kami dapat tau pun dari internet, kata blog tu ramai yang kata rumah itu berhantu. So dalam pukul 1.30am kami terus ke Shah Alam dari Bangsar untuk pastikan betul ke ada hantu. 

Gambaran hadapan rumah.
Living Hall

Penemuan Kesan Penagih?
Garaj
So anggaran dalam 50minit didalam tanpa menemui sebarang kelabat/hantu/makcik yang kelihatan. Maybe sebab masuk ramai sangat atau muka Opie lagi seram. Al-makumlah Opie nih hantu Korea :p, Akibat ramai yang tak berpuas hati "Ahhh tak takut langsung la", kami cuba ke rumah hantu yang agak popular di Shah Alam di Seksyen 2. Rumah y pernah didiami oleh bekas pelajar universiti berdekat. Desas desus mengatakan ada y pernah dibunuh akibat di kacau dek hantu. Betul ke?

Rumah hantu Seksyen 2 (Google Pic)
Sampai sahaja disana, kami cuba untuk tengok-tengok sama ada boleh masuk atau tidak. Rupa-rupanya ketika sedang baek punyer tengok line clear ke tak, kami telah pun diperhatikan oleh sesuatu. Rupa-rupanya y memerhatikan kami adalah jiran sebelah rumah hantu tersebut. So kesimpulannya tak dapat nak masuk. Maybe minggu hadapan akan ke Balai Polis Lama di Gombak. Jadikah?






6 comments:

  1. hohohohohohoho

    ReplyDelete
  2. kteeeeeeeeeee yg hantuuuuuuuuu adeeeeeeeeeeelah.. hahahhaa

    ReplyDelete
  3. korg lepak la kat templer park jam 12mlm kat area golf club Jepun sebelah kiri tu..he he he he diam2 jgn buat kecoh nnti dia tanak tunjuk muka

    ReplyDelete
  4. yeahh..terbaek..

    ReplyDelete
  5. pic no 3 ade byk what we called it as 'orbs'
    pi study ape menatang nie... it was there!

    -uMi-

    ReplyDelete
  6. Umi: atually apa sebenarnya orbs?

    ReplyDelete